Za poslední dva roky se na nás stále častěji obrací firmy, které mají zájem vzdělávat své zaměstnance v otázkách plýtvání potravinami. Proto jsme jim začali nabízet praktické workshopy, jak vyrobit pesto z mrkvové natě, diskutujeme s nimi po shlédnutí dokumentu nebo je bereme paběrkovat na pole v rámci teambuildingu. Kromě toho firmám nabízíme informační kampaň do kanceláří (plakáty, samolepky), které jsme vytvořili spolu s reklamní agenturou McCANN Prague. V roce 2017 jsme realizovali spolupráci s firmami ZOOT a T-Mobile. Kdo bude naším dalším klientem, je na tobě.
Co tě bude čekat?
- seznámit se s našimi produkty a vrhnout se do aktivního oslovování firem
- seznámit se s problematikou plýtvání potravinami
- vyhledávat nové kontakty na firmy, jednat s jejich CSR/HR odděleními
- realizovat spolupráci (s dalšími členy týmu připravit workshop, domluvit školitele, zařídit výjezd na pole se zemědělcem, domluvit fotografy, atd.)
Co bys měl/a umět
- měl/a bys mít obchodního ducha, umět prodat myšlenku
- řídit projekt (i více zakázek najednou), odhadnout, co je důležité, pracovat s tabulkami a sdílet informace s ostatními členy týmu
- být flexibilní, vnést do projektu svoji vizi
- mít zkušenost z korporátního prostředí a umět pracovat s lidmi z byznysu
- umět pracovat s textem, komunikovat s klienty
Co můžeme nabídnout
- zaškolíme tě v problematice plýtvání potravinami víkendovou nalejvárnou
- budeš stát při rozjezdu inovativního projektu, který se vymyká českému neziskovému prostředí
- můžeš se zapojit do řešení celospolečenského tématu plýtvání potravinami
- dáme ti fixní plat za 2 dny v týdnu + procento ze zisku z prodaných balíčků (s možností navýšení úvazku)
Zaujala tě tato nabídka? Pošli nám svůj životopis a vyplň pár těchto otázek. Další případné dotazy směřuj na info@zachranjidlo.cz. Do předmětu napiš business coordinator.
Meta: