Nyní se budeme snažit prosazovat, aby nešlo o jednorázovou marketingovou akci, ale o trvalou změnu, která přinese pozitivní výsledky a sníží se tím plýtvání v zemědělství. Zároveň je nutné, aby se obchody chovaly zodpovědně i při odběru „standardní“ zeleniny a ovoce a nedocházelo tak ke zbytečnému vyhazování. Situaci sledujeme a jsme v kontaktu s prodejci i zemědělci. Vaše podpora je důležitá – pošlete odkaz na výzvu Jsem připraven svým známým, které by mohla zajímat.
Křivá zelenina se začala prodávat v obchodech
Asi jste zaznamenali tuhle velkou zprávu! Ledy se pohnuly a dva obchody - konkrétně Penny Market a Rohlik.cz zařadily "křivou" zeleninu do svého sortimentu. To je skvělý krok kupředu a jsme rádi, že jsme k této změně přispěli kampaní Jsem připraven!
Další články
Možná to bude znít až neuvěřitelně – ale opravdu to funguje. Podpora naší práce na snížení plýtvání jídlem, aniž by
Nedávná zpráva z Velké Británie ukazuje další pozitivní přístup k potravinám a věříme, že by mohl být inspirací i pro
Den proti plýtvání, který se konal 10. dubna 2025, přivedl do Skautského institutu na Staroměstském náměstí zájemce o naše téma.