„Křivá“ zelenina se začala prodávat v obchodech

Asi jste zaznamenali tuhle velkou zprávu! Ledy se pohnuly a dva obchody - konkrétně Penny Market a Rohlik.cz zařadily "křivou" zeleninu do svého sortimentu. To je skvělý krok kupředu a jsme rádi, že jsme k této změně přispěli kampaní Jsem připraven!
Datum: 25.08.2016

Nyní se budeme snažit prosazovat, aby nešlo o jednorázovou marketingovou akci, ale o trvalou změnu, která přinese pozitivní výsledky a sníží se tím plýtvání v zemědělství. Zároveň je nutné, aby se obchody chovaly zodpovědně i při odběru „standardní“ zeleniny a ovoce a nedocházelo tak ke zbytečnému vyhazování. Situaci sledujeme a jsme v kontaktu s prodejci i zemědělci. Vaše podpora je důležitá – pošlete odkaz na výzvu Jsem připraven svým známým, které by mohla zajímat.

Další novinky

08. 08. 2022 Veřejné lednice FreshPoint zachraňují tisíce porcí měsíčně

Asi 20 % jídla vyprodukovaného v EU se vyhodí. Vyhozené jídlo má hodnotu asi 149 miliard eur a je zodpovědné…

06. 04. 2022 Legislativní krok vpřed pro záchranu jídla

Vzniká projekt 365 dní pro potravinové banky, jehož cílem je prosazení systémových a legislativních změn, které povedou k omezení plýtvání…

Záleží Vám na světě okolo, a proto si vážíte jídla a neplýtváte? Přihlaste se k odběru novinek od Zachraň jídlo

Váš e-mail

Vaše jméno a příjmení