Zapojte se
Marketingový manažer*ka
Chceš se stát součástí našeho týmu a komunikace je tvůj obor? Tak v tom případě máš jedinečnou šanci. Po dlouhé době hledáme někoho, kdo se u nás ujme pozice marketingové manažerky/manažera.
Máš několik let zkušeností v marketingu a baví tě jeho rozmanitost? Jsi rodilý mluvčí a umíš napsat novinářům o tom, že jsme během jediného odpoledne zachránili 100 zbylých obědů z jídelen a převezli je do charity? Zorganizovat tiskovou konferenci a připravit na ní poutavou prezentaci? Na Instagramu si s lidmi sdílet rady, jak doma neplýtvat a ušetřit? Takhle může vypadat tvoje práce.
Na pozici se bude cítit dobře ten, kdo je:
- Samostatný a pečlivý, umí vzít celou marketingovou agendu za svou a řídit své úkoly,
- Zodpovědný. Najde si vlastní řád a systém a nepotřebuje mikromanagement,
- Kreativní. Objevuje nové cesty, jak šířit naši vizi a získávat pro ni podporu mezi novináři, influencery a našimi podporovateli,
- Zvídavý. Zajímá se o udržitelnost a ideálně mu je blízké téma jídla,
- Vypravěč. Dokáže poutavě vyprávět příběhy (slovem i písmem), výborná čeština je must have!
Jak pracuje naše současná marketingová manažerka?
- Domlouvá focení, natáčení a komunikuje s grafiky a ilustrátory. Sama si zvládá udělat základní vizuály – třeba v Canvě.
- Konzultuje komunikační výstupy s dalšími kolegy v týmu (projektové materiály, školení apod.)
- Pomáhá s přípravou fundraisingových kampaní.
- Řeší spolupráce s médii a influencery.
- Píše tiskové zprávy a komunikuje s novináři. Když je potřeba, sepíše jim odpovědi na otázky, odkáže je na relevantní zdroje nebo se ukáže v televizi.
- Pravidelně, jednou měsíčně, připravuje a rozesílá newsletter všem věrným záchranářům jídla. Psát pro ně je radost.
- Dohlíží na plnění komunikačních aktivit pro nejrůznější granty, proto se jí hodí dobré organizační schopnosti. Nebojí se používat nástroje pro projektové řízení.
- Má na starosti tvorbu obsahu a správu sociálních sítí Facebook, Instagram, YouTube a LinkedIn. Umí zadat práci externistům a ohlídá si jejich výstupy.
- Nastavuje reklamy v Google Ads i Business Manageru a umí si vytáhnout data z Google Analytics.
- Spravuje webové stránky v Elementoru, dohlíží na tvorbu článků a občas i sama nějaký napíše.
- Pomáhá při psaní výročních a závěrečných zpráv a grantů.
- Sem tam se jí hodí základy střihu videa a hudby a občas se tu mihne s foťákem.
- Při vymýšlení kampaní má volné ruce. Všichni v týmu máme rádi uvolněný styl a náš smysl pro humor se promítá i do komunikace. Naškrobenost nám nesedí.
Co čekat od takové práce v Zachraň jídlo?
- Za tuhle práci tě pochválí i babička. Na tom, že jídlem se neplýtvá, se shodnou všichni, takže se rozluč s hatery.
- Můžeš stavět na tom, co se nám podařilo vybudovat za 11 let existence organizace. Máme akční fanoušky na Facebooku a Instagramu a věrné odběratele newsletteru, jehož budeš hlavní tváří.
- Budeš mít spoustu prostoru pro vlastní nápady a projekty. Rozhodně nejde o jednotvárnou práci.
- Do kanclu budeš chodit na Staroměstské náměstí, sídlíme v Pražském kreativním centru.
- Pracovat z domova určitě můžeš, ale na větší část týdne tě chceme vidět osobně.
- Rádi tě vyšleme na workshopy či kurzy a dohodneme se i na dalších benefitech.
- Za práci dostaneš férovou odměnu dle tvých zkušeností v rozmezí 45 až 48 tisíc.
- Působit budeš jako externí spolupracovník (na IČO), od června 2025 na smlouvu. Práce je pořád dost, v rozsahu plného úvazku.
- Ideální je, kdybys nastoupil/a co nejdříve.
Zaujala tě role?
Pošli svůj životopis spolu s motivačním dopisem, proč máme vybrat právě tebe, na e-mail chcizachranovat@zachranjidlo.cz. Do subjectu uveď název pozice. Těšíme se na tebe!
Buďte dobrovolník
Pomáháte nám na veřejných akcích a radíte nám s problémy, na které jsme krátcí. Díky vám jsme zvládli udělat hostinu pro 1 000 lidí, uvařit neuvěřitelných 2 000 porcí polévek nebo rozdat 300 porcí žemlovek. Bez vás bychom se neobešli.
Pokud chcete vědět, jak se můžete zapojit do našich aktivit, sledujte newsletter a Facebookovou stránku Zachraň jídlo – dobrovolníci. K odběru newsletteru se přihlásíte vyplněním formuláře dole na této stránce.
Jednou za čas zoragnizujeme velkou akci pro veřejnost a čím dál častěji pořádáme workshopy pro firmy. Buďte u toho s námi.
Dříve jsme jezdili také paběrkovat na pole v okolí Prahy. V roce 2020 jsme se ale rozhodli předat paběrkování v této oblasti sestrám Katce a Kláře, které nyní pořádají výjezdy s jejich skupinou DobroPolníků. Přidat se k nim můžete na jejich webové stránce DobroPolníci. Na výjezdy můžete jezdit také v jižních Čechách, v Litoměřicích, či v Brně.