Nyní se budeme snažit prosazovat, aby nešlo o jednorázovou marketingovou akci, ale o trvalou změnu, která přinese pozitivní výsledky a sníží se tím plýtvání v zemědělství. Zároveň je nutné, aby se obchody chovaly zodpovědně i při odběru „standardní“ zeleniny a ovoce a nedocházelo tak ke zbytečnému vyhazování. Situaci sledujeme a jsme v kontaktu s prodejci i zemědělci. Vaše podpora je důležitá – pošlete odkaz na výzvu Jsem připraven svým známým, které by mohla zajímat.
Křivá zelenina se začala prodávat v obchodech
- 08/25/2016
Asi jste zaznamenali tuhle velkou zprávu! Ledy se pohnuly a dva obchody - konkrétně Penny Market a Rohlik.cz zařadily "křivou" zeleninu do svého sortimentu. To je skvělý krok kupředu a jsme rádi, že jsme k této změně přispěli kampaní Jsem připraven!
Další články
Od příštího roku dojde u našich sousedů ke zvýšení poplatku za potravinový odpad obchodů a obchodních řetězců. Toto opatření je
Náš výzkum s Institutem evaluací a sociálních analýz odhalil, kolik potravinového odpadu vzniká v domovech pro seniory a nemocnicích. Výsledky
Pořádáte konferenci, nebo jiný event a obáváte se plýtvání jídlem? Máme pro vás několik tipů, jak minimalizovat odpad a efektivně