Nyní se budeme snažit prosazovat, aby nešlo o jednorázovou marketingovou akci, ale o trvalou změnu, která přinese pozitivní výsledky a sníží se tím plýtvání v zemědělství. Zároveň je nutné, aby se obchody chovaly zodpovědně i při odběru „standardní“ zeleniny a ovoce a nedocházelo tak ke zbytečnému vyhazování. Situaci sledujeme a jsme v kontaktu s prodejci i zemědělci. Vaše podpora je důležitá – pošlete odkaz na výzvu Jsem připraven svým známým, které by mohla zajímat.
Křivá zelenina se začala prodávat v obchodech
- 08/25/2016
Asi jste zaznamenali tuhle velkou zprávu! Ledy se pohnuly a dva obchody - konkrétně Penny Market a Rohlik.cz zařadily "křivou" zeleninu do svého sortimentu. To je skvělý krok kupředu a jsme rádi, že jsme k této změně přispěli kampaní Jsem připraven!
Další články
Podzim je za rohem, a s ním přichází i sezóna dýní! Tyto oranžové krásky nejsou jen dekorací na Halloween, ale
Nedávno jsme přinesli data získaná z měření potravinového odpadu ve 4 školních jídelnách v Praze, které jsou zřizované a vaří
Náš projekt Prague Food Waste odhalil, že ve čtyřech pražských školních jídelnách, fungujících jako příspěvková organizace, končí až 31 %