Záhy po spuštění naší kampaně Jsem připraven začaly křivou zeleninu nabízet internetový obchod Rohlik.cz a Penny Market. A oba pokusy zaznamenaly úspěch: od srpna do října prodali v Penny Marketu křivou zeleninu a ovoce za 13,5 milionu korun a na Rohlíku si zahnutou okurku či papriku vybere nejméně čtvrtina nakupujících, takže se zdejší nabídka rozrůstá.
Po těchto prodejcích se nyní ke kampani za křivou zeleninu přidává i třetí největší maloobchodní řetězec v ČR – Tesco. Zákazníci si budou moci vybrat ze čtyř druhů křivé zeleniny, která se bude prodávat se slevou: zakroucené mrkve, velikostně nevšední jablka, brambory či řepa budou k dostání na pultech pod označením „dokonale nedokonalé“, tedy Perfectly Imperfect, jak se celoevropský projekt jmenuje.
Podle informací z médií se prodej bude prozatím týkat 12 prodejen (Brno-Heršpice, Praha-Eden, Ostrava, Frýdek-Místek, Děčín, Mělník, Havířov, Karlovy Vary, Rychnov nad Kněžnou, Sokolov, Vysoké Mýto, Český Krumlov). Doufáme, že se sortiment křivé zeleniny bude dál rozšiřovat a dostane se do co nejvíce prodejen a řetězců. Zákazníci dokazují, že jsou skutečně připraveni a my máme další motivaci zachraňovat jídlo. Chcete nám v tom pomoci? Darujte nám příspěvek na fungování organizace.