Hledáme PR manažera/manažerku

...hledáme způsoby, jak neplýtvat

Máme rádi jídlo. Během natáčení a focení receptů ho taky hodně sníme. To nám dodá energii, abychom prosazovali systémové změny, díky nimž snižujeme množství vyhozeného jídla v ČR. Záleží nám totiž na životním prostředí, kterému dává plýtvání dost zabrat. I když si neklademe malé cíle, v týmu je vždycky uvolněná atmosféra, takže při cestě do kanceláře nikdy nejsme vystresovaní. Naše práce nás naplňuje a dává nám hlubší smysl. To je jen pár důvodů, proč v Zachraň jídlo pracujeme. Vidíš se tu s námi?

Po letech hledáme novou posilu, která se ujme komunikace. 

Umíš napsat novinářům o tom, že jsme během jediného odpoledne zachránili 100 zbylých obědů z jídelen a převezli je do charity? Oslavit na Facebooku, že supermarkety mají povinnost darovat přebytečné jídlo potravinové bance? Na Instagramu si s lidmi sdílet rady, jak doma neplýtvat a ušetřit? Připomenout v newsletteru Mezinárodní den povědomí o plýtvání jídlem a důvody, proč je tak důležité proti plýtvání bojovat? Takhle může vypadat tvoje práce.

Jak pracuje naše současná PR manažerka?

  • Má na starosti tvorbu obsahu a správu sociálních sítí Facebook, Instagram, YouTube, Twitter a LinkedIn.
  • Nastavuje reklamy v Google Ads i Business Manageru a umí si vytáhnout data z Google Analytics.
  • Domlouvá focení, natáčení a komunikuje s grafiky a ilustrátory. Sama si zvládá udělat základní vizuály – třeba v Canvě.
  • Pravidelně připravuje a rozesílá newsletter všem věrným záchranářům jídla. Psát pro ně je radost.
  • Spravuje webové stránky ve WordPressu, dohlíží na tvorbu článků a občas i sama nějaký napíše.
  • Pomáhá při psaní výročních a závěrečných zpráv a grantů.
  • Konzultuje komunikační výstupy s dalšími kolegy v týmu (fundraising, firemní partnerství a další)
  • Píše tiskové zprávy a komunikuje s novináři. Když je potřeba, sepíše jim odpovědi na otázky, odkáže je na relevantní zdroje nebo se ukáže v televizi.
  • Řeší spolupráce s médii a influencery.
  • Sem tam se jí hodí základy střihu videa a hudby a občas se tu mihne s foťákem.
  • Dohlíží na plnění všech komunikačních aktivit pro nejrůznější granty, proto se jí hodí dobré organizační schopnosti.
  • Při vymýšlení kampaní má volné ruce. Všichni v týmu máme rádi uvolněný styl a náš smysl pro humor se promítá i do komunikace. Naškrobenost nám nesedí.

Co čekat od takové práce v Zachraň jídlo?

  • Nemusíš zvládat vše, co jsme popsali, důležité je, jestli máš chuť se tyhle věci učit.
  • Za tohle místo tě pochválí i babička. Na tom, že jídlem se neplýtvá, se shodnou všichni, takže se rozluč s hatery.
  • Můžeš stavět na tom, co se nám podařilo vybudovat za 9 let existence organizace. Máme akční fanoušky na Facebooku a Instagramu a věrné odběratele newsletteru, jehož budeš hlavní tváří.
  • Budeš mít spoustu prostoru pro vlastní nápady a projekty. Rozhodně nejde o jednotvárnou práci.
  • Celý tým ti pomůže zorientovat se v tématu i v chodu kanceláře.
  • Do kanclu budeš mimochodem chodit přímo na Staroměstské náměstí, sídlíme v Pražském kreativním centru, hned vedle Orloje.
  • Pracovat z domova určitě můžeš, ale raději bychom byli, kdybys alespoň část týdne chodil/a osobně.
  • Rádi tě vyšleme na workshopy či kurzy a dohodneme se i na dalších benefitech.
  • Za práci dostaneš férovou odměnu.
  • Práce je pořád dost, zhruba v rozsahu plného úvazku. Působit tu můžeš i na IČO.
  • Ideální je, kdybys nastoupil/a v dubnu, ale všechno se dá domluvit.

Přihlas se do 31. ledna přes tento formulář

Záleží Vám na světě okolo, a proto si vážíte jídla a neplýtváte? Přihlaste se k odběru novinek od Zachraň jídlo

Váš e-mail

Vaše jméno a příjmení