fbpx

Kariéra

...hledáme způsoby, jak neplýtvat

Zachraň jídlo hledá Public Affairs manažera/ku

V provozech veřejného stravování (jídelny, fast foody, catering) zůstávají na konci doby výdeje neprodané hotové pokrmy. Místo toho, aby byly dále využity pro lidskou spotřebu, se z nich stává odpad. Veřejné stravování má zájem pokrmy darovat pro charitativní účely, odrazuje je však nejasná legislativa a obava z možných sankcí. Vzniklý potravinový odpad má negativní ekonomické i environmentální dopady. Proto chceme, aby se legislativa zpřehlednila a aby subjekty působící ve veřejném stravování měly větší ochotu jídlo darovat.

Zvládli jsme toho změnit už hodně a podařilo se prosadit i systémové změny, v tom bychom chtěli pokračovat. V rámci projektu Darování jídla šetří klima společně zabrousíme do sféry public affairs, advokacie a diskuze s úřady nad současnou legislativou. Budeme se věnovat tomu, za jakých podmínek by bylo možné darovat hotová zbylá jídla.

Součástí práce na této pozici bude analýza relevantních dokumentů, rozhovory s aktéry z praxe, schůzky s partnery a průběžné individuální schůzky se zástupci státní správy. Spolupráci plánujeme v rozsahu 3 dnů v týdnu (velikost úvazku a odměna bude potvrzena v průběhu března). Začátek spolupráce plánujeme od dubna 2020.

Co nabízíme?

  • Možnost být součástí pozitivní změny v oblasti plýtvání potravinami
  • Zaškolení do problematiky plýtvání jídlem a podporu od vedení organizace
  • Práci na částečný úvazek v příjemném týmu
  • Možnost získat nové kontakty a navazovat nová partnerství
  • Možnost přímo ovlivňovat další směřování organizace
  • Pružnou pracovní dobu na příjemném místě v historickém centru Prahy
  • Odpovídající finanční ohodnocení

Co požadujeme

  • Aktivní přístup a zájem o téma
  • Strategické a analytické uvažování, manažerské schopnosti
  • Cílevědomost, schopnost vyjednávat s úředníky i zástupci firem
  • Empatii při jednání s klíčovými partnery
  • Týmového ducha a pozitivní přístup k práci
  • Znalost agličtiny na úrovni B2
  • Výhodou jsou zkušenosti s tvorbou advokační strategie či jiné zkušenosti v oblasti public affairs

Pokud je tato pozice přesně tou výzvou, kterou aktuálně hledáš, vyplň do 5. března tento formulář, poté vybrané uchazeče pozveme na krátkou schůzku.