motif

Darovací
certifikáty

Investice do omezení plýtvání jídlem se vyplatí

21. 03. 2017
Britská státní iniciativa WRAP (Waste & Resources Action Programme) zveřejnila na svých stránkách analýzu s názvem „The Business Case for Reducing Food Loss and Waste“, která popisuje efektivitu kampaní na omezení plýtvání potravinami. Během 5 let trvání kampaně Love Food Hate Waste se snížilo plýtvání potravinami v britských domácnostech o 21 % a několik městských částí..více..

Další supermarket je připraven! Křivou zeleninu nabídne také Tesco

27. 01. 2017
V létě minulého roku jsme zahájili kampaň Jsem připraven, která veřejnost informovala o množství vyhozených potravin a zároveň sbírala podpisy lidí, kteří by byli ochotni kupovat si tzv. křivou zeleninu. Nasbírali jsme přes deset tisíc podpisů a jak je vidět, kampaň nese své „ovoce“ i dál. Záhy po spuštění naší kampaně začaly křivou zeleninu nabízet..více..

Nejlepší je provozovat dumpster diving v zimě! Popelnice fungují jako velké lednice

26. 01. 2017
Dumpster diver William Reid se s námi podělil o zážitky z doby, kdy se živil výhradně vyhozeným jídlem z kontejnerů. Během prosincové přednášky ve Studiu ALTA vyprávěl o svých zkušenostech se zachraňováním jídla z popelnic. Nejlépe se prý loví na Floridě a nejhůř to šlo ve Washingtonu – odpad tam drtí, aby zabral méně místa..více..

Zapoj
se